Unghästen..?

Okej, nu får ingen tro att det här bara är en hästblogg haha! Dom här 2 veckorna kommer nog vara dom ända jag bloggar speciellt mycket om ridpassen ;)

Men dagens ridpass, tihi, fick jag hjälp av, en jag red ut med. Hon påpeka väldigt bra saker som var extremt nyttigt för mig och Nisse! Det ända som fattas nu, är hur jag ska få honom lika fin, som när han går med långa tyglar i princip.
 
Efter ridpasset, knoppade vi Nisse och han såg ut som vääärsta unghästen haha! Min sööötiiiiiis!
 
Imorrn ska vi rida ut med 1 eller 2 st till. Blir lång rundan igen! Hästarna tycker det är härligt, man ser det verkligen på dom. Ska nog sätta på en typ.. Tracker eller vad man kallar det.. Sådan som mäter hur länge man rör på sig typ, km kalorier osv! 
Men hela dagen spenderas där! Så vi får väl se hur det blir med uppdateringen.. Tänkte göra några tidsinställda!
 
Bilder från idag!
 
Haha lovar! Han är 13!!
 
 

Kommentarer:

1 Michaela Magnusson:

- haha fattar inte hur han lyckas vara så seriös! :o
Joo det är fint :) hur är det själv? :p

2 Simone Hallberg:

Tack så jätte mycket! :)

Jag använder mig av en Nikon D3000 :)
Vilken fin blogg du har, väldigt fina färger!

Kommentera här: